
Concha Milla
Llicenciada en Art Dramàtic per l'Institut del Teatre de Barcelona.
Els darrers anys ha desenvolupat la seva carrera a Madrid i Buenos Aires com a actriu, pedagoga i assistent de direcció.
Com a actriu, ha treballat amb directors com José Sanchis Sinisterra a Carta de la Maga a bebé Rocamadour (La Maga), basat en Rayuela de Júlio Cortázar, Flechas del ángel del olvido (Enfermera), de José Sanchis Sinisterra; Cronopios Rotos, variaciones sobre Cortázar (Graffiti), basat en contes de Julio Cortázar; amb Helena Pimenta a La Tempestad (Miranda), Coriolano (Virgilia), ambdues de Shakespeare ; amb Ramón Barea a El Hombre de los dados (Arlène), de Luke Rhinehart; amb Blanca Bardagil a Satisfaction a la SalaFlyhard de Barcelona.
En televisió ha participat en sèries de TV3 com Temps de Silenci, Plats Bruts o El Cor de la Ciutat.
Com a assistent de direcció, ha treballat amb Mario Gas a Homebody/Kabul, de Tony Kushner, pel Teatro Español de Madrid.
A Buenos Aires ha participat a Terror y Miseria en el Primer Franquismo (Nati-Intimidad) de José Sanchis Sinisterra, per Celcit, Argentina i Supongamos d'Arístides Vargas, pel Ciclo Teatro por la Identidad al Teatro Cervantes de Buenos Aires, i com a assistent de direcció a Los ojos abiertos de ella, de Raquel Diana; totes dirigides per Carlos Ianni.
Com a pedagoga ha impartit classes de teatre a l'Aula de Teatre i Dansa de Mataró; A la Escuela Libre
de Actores, a Madrid; amb Lazzigags, a Barcelona; amb Inforpress, a Madrid i Barcelona, fent seminaris per diferents empreses de diferents sectors; al Casal de Catalunya de Buenos Aires.